Sunday, January 3, 2010

♥ ...ahlan wasahlan... ♥

assalamualaikum ols....

♥selamat datang ke Blog Saye!!!! ♥
now saye dah ade dunia baru sempena tahun baru iaitu blog baru saye...!! :p actually dulu penah wat, tapi disebabkan reason2 tertentu blog tersebut terpaksa di delete...n now mau aktif semula...

but, kali ni lebih mengutamakan aspek kewanitaan...hehe...bukan pe, sejak dah kawen ni, lebih cenderung plak dengan topik ni...salah satunya ialah, berkongsi resepi masakan bersama anda semua..saya ni sgt suka memasak & makan...yg dah kenal saya, mmg taw la saya ni camne kn..hohoh.. ;p

so lepas kawen ni, memasak tu dah jadi rutin seharian saya...
then, timbul plak idea nk share resepi2 yg saya masak utk hubby saya selama ni dgn anda & sambil tu leh wat koleksi sendiri...yelah, mane taw kot2 dah tua2 nanti lupa plak bahan2nya, leh rujuk kt blog ni..huhu...
tp xtawla rasanya kan... anda semua bleh cuba sendiri la kalau anda sudi..lain tangan, lain rasanya.... :) tapi kalau anda nk share resepi anda kt blog ni pon leh juge....bak kata omputih, give n take gitu.... :p

ok lah...pembuka kata xleh pjg2...nanti bosan plak... hohoh...
k kawan2....thanks coz sudi mengunjungi blog saya & selamat mencuba...!!!♥

with ♥ (☺nuriz☺)

No comments:

Post a Comment