Sunday, May 29, 2011

JENJALAN 2010


rasanya cam dah berkurun kejadian ni berlaku....tp baru rini nak upload....huhu...td punggah2 hardisk, terjumpe gambar ni...terus rasa rindu pada kenangan lama.....zaman2 masa free2........


rindu kat Nor Adawiah.....dah lama sangat tak keluar dengan dia....masa gambar ni di ambil, ktorg pegi Flora Festival kt Putrajaya..masa zaman2 ni, tiap2 malam keluar dengan dia..... 
"saya : awied (nama panggilan die)....jom kuar gi makan tako????
awied : wah bestnye...jom2....kul bape ko sampai umah aku?? nanti aku siap2...
saya : den dah ade kt depan umah ko...hihihihi...
awied : ???? (gelabah pakai tudung.....:-p)"
tapi skrg ni dah lain....dia dh keje...so dh busy sesangat...kalau nak ajak kuar malam, nanti die penat plak sok nak keje....nak ajak kuar time weekend, saya kuar dengan hubby plak....erm.......dah x macam dulu la....rindu sangat2 kt die...sob sob...bile agaknye boleh ronggeng2....beli baju kt jusco sama2 (gile sale!!), makan tako same2 (makan mmg hobi kami!!!), tengok wayang same2 (sambil makan popcorn laju2, klu tengok cite hantu, abes berterabur popcorn atas tudung..kikikiki), nanges same2 (kalau ade problem....) n macam2 lah.....padahal umah dekat je...tak sampai 5minit dah sampai..(kalau tak jem la..kalau jem, maunye sejam)....

xpelah..maybe 1day dapat jugak ronggeng same2....kalau diizinkan Allah, sampailah masanya nanti.. :)

lagi 1, rindu kt anak buah saya...namanye ARINA NURBAZILAH.... skrg ni die kat KEM MOKHDAR, Rawang...seminggu kat sana sepanjang musim cuti sekolah ni...selalu kuar dengan die, jalan2 dgn die, golek2 dgn die, tp ni die takde raasa sunyi plak.....tp minggu depan die balik....hehehe....

ok lah...tu je...tiba2 sakit pewot....hukhukhuk...adios

p/s: hope awied baca entry ni n terus ajak saya kuar....hihiihih

No comments:

Post a Comment