Sunday, May 22, 2011

SUPRISE!!!!!!

assalamualaikum dan selamat sejahtera.....wah tengok post title pun rasa teruja kan...hehehe.... mananya tak...dapat surprise dari insan tersayang dan mende tu yg kita nak sangat2 selama ni...rs hepi sgt2...... :)

3 mggu sebelum ni...suami saya asek merungut, notebook die sgt2 la berat n slow jek....yela, barang dh lama, mesti la lama2 jd lambat pickup....dalam rungut2 tu, die kata, kalau ade external hard disk kan best....sbb die nak transfer sume keje2 die dalam ext hd, then nk reformat notebook die tu...saya senyap je la....dalam hati, "ape kata aku adiahkan ext hd kt bee, mesti bee suka..lgpun dah xyah susah2 cari adiah besday lg dh..(kebetulan besday die dh dekat ni, nk cari present utk man kan susah).".so diam2 saya pun beli la ext hd Samsung 500gb.. bila suami saya balik dari keje, saya suprisekan die....sronok sgt die.....!!! hepi sgt tgk suami senyum lebar....malam tu jugak die transfer sume keje2 die dalam ext hd tu.... :p





pas 2mggu kemudian, suami saya hadiakan saya Notebook (DELL Inspiron N4010) baru......hohoho....die cakap, pasni dah xyah kacau notebook b lg....n notebook baru ni sgt2 la laju.....thanks bee.... :) die kata, ni adiah besday in advance.....adeh....awl gile bg hadiah....xpelah....trima je...syukur sgt2....dr x dpt pa2 lnsg kan...so bleh la hapdet blog saya ni dr terus bersawang2 ngalahkan umah berhantu.....hehehe..... 



thanks bee........cayang b selalu...... love..



No comments:

Post a Comment