Saturday, October 9, 2010

LINE KENA BAR?? ARGHHHH!!!!!


geram dgn celcom ni......aritu balik2 je dr JB, line kena bar!!! lnsg xleh nk wat call n connect internet....walhal, still aktif lg boradband tu....aritu cek bil, rasanya baru RM70...nk kata xbayar, tiap2 bulan bayar.....nk kata overlimit pn, mustahil, sbb overlimit RM140...... skali bila cek latest bil...... RM337!!!!!! HAAAAA?????? cek skali lg...... still jugak RM337!!!!! TENSENNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!! bila masa plak saya guna sampai banyak camtu...rasanya dh lama phone ni x wat call out....xkan SMS dgn subline pn kena charge sampai camtu kot!!!!! GRRRRRRRRRR.....


so saya pn call celcom careline...... 
hurm....menunggu 1/2 jam utk customer service pick up my call.....sabar lg ni....
then, angkat je, trus tnya bil....n mcm td jgk, bil still RM337....S**K!!!! ha btol2 geram ni...huhuhu....so saya tnya la, nape bil saya cmtu, pdhal saya x guna pn..die cakap, penggunaan internet saya yg sbbkan bil saya tu jd gitu.....saya marah la balik..pesal plak??? broadband saya still active, so nape lak kena charge??? die pn ckp la...bil belum kuar, so die xtaw pa2...die suh pg centre bile bil dh kuar nnti...ok....tp sbnrnye x puas hati lg..then die bukak balik line saya...so leh la wat call lg...die kata line on sampai 7hb oktober ni....

tup tup.....4hb line kena bar lg...arghhhh!!!! geramnya...dh la tgh jauh dgn hubby..susahla nk wat call....saya xkan bayar bil yg RM337 tu selagi saya x tgk bil lg...saya taw saya BENAR!!! hehehe...tp skrg ni dh prob la kan....pkir2 blk, pegi jela center dekat2 cni....sampai2 kt center, cek bil, still sama..huhuh...pening dah....so saya pn explen la kesnye camane....

ok2...mesti korg tertanya2 kan....kesnye camni..tiap2 minggu saya subscribe broadband weekly ni...RM20.... so maybe sbb saya ni asek subscribe je cmni, tba2 dapat msg dr celcom..katanya, if mggu depan saya subscribe brodband weekly ni lg, saya akan dapat 1 day brodband free....so saya pn subscribe la utk seminggu, then ms tu jgk, dapat msg percuma 1 ari broadband....then saya gune la broadband tu seminggu + 1 ari free tu...klu die x bagi free pn, saya akan subscribe jgk..tp mslhnye xleh coz still active lg...so saya gune je la..time tido pn brodband tu still on sampai ke pagi....maybe sbb tu la line saya kena charge sbb cek td, dlm RM270 adalah usage utk waktu selepas broadband seminggu tu...so ape dh jadi dgn yg free tu??? pe jadahnya kata free, tp cas sampai beratus2..... 

hurmm..org celcom tu pn wat report send kt HQ...then die suh tunggu 3 ari....lamanya.....hurm......camne nk gayut ni...huuhuhu....org celcom tu ckp, die akan bukak line ni wat masa ni....ok la..saya pn balik....tapi...baru je nak call hubby td, fon dh kena bar lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARGHHHHHHHHHHHH!!!!!! tensennye!!!! td kt celcom, die bagi kes ID, if kena bar, kol celcom careline n suruh bukak line gune kes id tu...ok, saya wat dah....and line pn dah bleh gune...tp x sampai setengah jam, kena bar balik!!!!!!!!!!!! rasa nak campak je tepon ni!!!! menci2!!!!


tensen betul la...ni bukan salah saya!!!!!! tapi saya yg xleh guna phone plak....celcom ni pn satu..if mende ni lom betul2 establish xyah la apply kan lagi..kan dh menyusahkan org!!!! xkan nak kena bayar jgk sume tu....saya bukan orang kaya maaaaaaaaaaaa...... adoi!!!! xpela...tunggu je la 3 ari..hope prob ni setel la...dh malas nk call careline tu..nak tunggu diorg jawab pn dh berjanggut...agknye ade x org len kena camni jugak ek..... :(

p/s : tu la..nape x beli broadband terus...hukhukhuk

No comments:

Post a Comment