Thursday, October 7, 2010

♥ Open House & Rinduuuuuuuu~~~ ♥

hehehe...kali ni tukar topik romantika plak.... i ♥ it!!!!!! hihihiihi....

malam semalam bersamaan 06/10/10 (Rabu), abg saya menganjurkan Open House kecil-kecilan kt KL...nape saya kata kecil2an? sbbnya abg saya cuma jemput sharepartner2 dan pekerja2 Millenium Merz je...so alang2 saya ada kt KL ni, saya pn jemput la rakan2 rapat n yg terdekat je...yg x sempat dijemput tu, maaf ye...sbb majlis ni kecik je...klo umah saya yg wat sok, saya kompem ajak sume dtg..insyaAllah....tp ada jgk yg xdpt dtg sbb jaoh n x berapa sehat....xpela...hope leh jumpe korg taun depan ke kan... :)



dari pagi lg, saya, kak ipar dan bibik, sibok kt dapur...sume mkanan disediakn sendiri oleh kami taw..heheh..xde lnsg guna khidmat caterer..wellllllllll.....hohoho... :p alhamdulillah sume dapat disiapkan dgn jayanya...hasilnya.... terhidanglah, AYAM, IKAN KEMBUNG dan IKAN CENCARU BBQ, NASI LEMAK (dgn sambal superb buatan kak lin), MIHUN SUP, MI GORENG, PUDING CAREMEL dan yang lain2.... fuhhh...bykkan? seb bek sume habis ditelan..mane tah abesnye.... pekerja2 abg saya tu kebykkannya lelaki (paham2la perut org laki ni...huhuhu) , sume tahap kaki makan, pastu wat open house ni plak, tepi swiming pool, pe lagi....pas makan je sume terjuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnn!!!!... naik dari air...lapar balik....makan.....pastu terjunnnnnnnnnn lagi....makan lg...heheh..tu yg licin tu.... saya plak...sebok melayan kawan2 yg dtg sambil makan jugak...sonok gile layan kwn2 ni....gelak x sudah saya...thanks ye my frens..hihihiihi....

tp...bila majlis abes.....masa nk tido...tba2 rasa bersalah plak datang......... saya bergembira tanpa hubby di sisi..huhuhu...wlpn beliau x kisah....sbb ade kerja kt Temerloh...tp saya sedih gak..klu beliau ade mesti lagi bermakna kan....huwaaaaaaaaa...saya rindukan hubby saya...sgt2 rindu!!!!...dah lama x jumpe....sob sob... :( sedih2 gak..tp dapat gak saya tido coz dh letih banget....hehehe...

windu sgt kt beliau....sob sob....

bangun je pagi ni, terus call hubby....sayu je dgr suara die...perkataan yg die kuarkan tiap kali call or msg saya after ckp RINDU kt saya...ialah.... LAPAR la sayang...kikiki...ala siannye hubby i ni....bleh ke saya tinggalkan dia lama2 ni...rasanya xleh dah...so arini nekad gak, petang nnti pas keje, nk gak balik Temerloh, nk jenguk ♥ hubby....sampai je temerloh, sonok sangat, hubby dah siap2kan atas meja makan,KARI KEPALA IKAN TONGKOL my feveret tu....sonoknye.......!!!! hubby saya ni mmg terer masak kari ikan...mmg sgt2 sedap!!!! thanks dear....ilang rindu ni.... :)

ni gambar ikan tongkol masak kari yg lama...hehehe..yg kepala ikan tongkol, x sempat nak  snap td, coz dh terliur sgt, terus baham...kikiki... :P tenkiu sayang....♥

No comments:

Post a Comment