Saturday, June 26, 2010

coret2 MIHAS

assalamualaikum n salam sejahtera sume kwn2 ku....

lama x update blog ni...kebizian yg melampau membuatkn jiwa raga ni sgt malas nk update...tp disbbkan arini ade cite baru, aku nk share jgk....

alkisahnye...setelah berbulan2 menunggu, akhirnya ari ni sampai jgk...
iaitu 26jun 2010...sbb aku nk sgt2 pegi MIHAS ni setelah diwarwarkan oleh seorg sahabat baikku @ eva ni...
patotnye aku pg dgn hubby bertuah aku tu..
tp last2 minit, hubby ade hal plak kt kem...so kenala gi sorg2...
alhamdulillah eva sudi tumpangkan aku pg same2 dgn die..thanks Eeeeva...
pg2 lg aku dh turun ke KL dr temerloh....
then pg ke MIHAS dgn eva dan adiknye...
smpi2 sane kena reg dulu n kena lekat mende ni (gambo dibwh) kt baju....umo 18 tahun n above je yg leh masuk... (tp aku tgk ade je dak2 kecik yg masuk,cmne leh lepas xtawla)...heheh..


so aku n 2 org kwn ni berpusing2 sume hall...sgt byk booth yg ade...
mule2 sonok n enjoy (sbb dpt makan free....(cam mama sincan plak..hihi)..)..
tp bile dh byyyyyyk sgt, aku jd penat dgn kekenyangan yg melampau... (kenyang2 pon lalu booth kek lapis sarawak, pizza, cheesecake, satay, smpat lg la aku bedal... :P )...
n kaki pon dh start sakit...tp hati ni nk jalan2 lg...
sbb lom jumpe ape yg dicari..
akhirnye...sampaila booth dimsum....yummy2...
dr jaoh dh nmpk dimsum sdg di stim.....arggghhh....x sabarnye nk mkn lg..huhuh...
tp kt situ pon dh ramai org beratur tunggu dimsum masak....
so sementara tggu dimsum masak, aku beli la bbrapa paket dimsum utk dibawa balik buat org tersayang yg tinggal nun di temerloh tu...
sgt2 mengujakan...!!!
(nnti aku uplod gmbr2 dimsum yg aku beli wat tatapan sume)
dh siap je dimsum masak, aku n 2 beradik ni gi la menyerbu kiosk tersebut...
masuk je dimsum tu dlm mulut, ah...nyamannye..(bhasa banjar mksudnye sedap)..:)
suke sgt2... ♥
x sabar nk balik nk bg hubby mkn dimsum....
dah kol 4 tu, kami cam rasa dh sgt2 letih...
so berangkatlah pulang...
aku amik bus kol 4.30 n gerak terus ke temerloh....
kol 6 sampai la umah dgn kepenatan yg melampau...
(nnti aku sambung cite psl durian n nasi k..)
k lah, nk tido...hehehe....nite all.... :P

No comments:

Post a Comment