Monday, June 28, 2010

♥HARI BAHAGIA♥

selamat malam olls...

arini aku xtaw nk tulis ape..
tp aku cume nk luahkan yg aku sgt2 bahagia dgn life aku skrg....
alhamdulillah dikurniakan jiwa yg tenang, kehidupan yg bahagia, dianugerahkan suami yg baik n penyayang dan terlalu sabar melayan karenah aku ni... Ya Allah..smoga kebahagiaan ni berkekalan hendakNya hingga ke syurga...
lately, perjalanan hidup kami suami isteri sntiasa baik n dipermudahkan jer...syukur ya Allah...aku x sanggup nk berpisah dgn dear, wlpn cume sehari..huhu...tp apakan daya, perkhidmatannya menuntut utk kami selalu berpisah..sob sob...
hurm...so gmbr2 kt bwh ni, gmbr2 ari2 terakhir kami bersama utk bln ni..nextmonth, dh dok jaoh2 3mggu..huwaaaaa....
mode ~~~ sedey.... :'(


celebrate his besday @ Secret Recipe...
Hepy Besday Sayang...May Allah Bless U..
smga pjg umur yek.. :D



ni menu kami arini + indulgence + white choc macadamia cake...
yummy2.... :D



ari yg plg membahagiakan aku coz deting dgn hubby tersayang...
i love him so much!!!! ♥



ptgnye wat BBQ ikan pari n udang kt depan rumah jer...
bakar ikan berduaaa sambil gosip2....hehe



ni ikan n udang selebihnye...sgt2 sedap...hihihi.. i likeee.... ♥
pas kenyang makan2 n shoping2 brg umah...
waktu utk kemas umah plak.... tadaaa....ni lah hasilnye....

TERATAK NURIZ....!!
jemputla dtg umah raya nanti...hihihi...





~~End~~

No comments:

Post a Comment